ayse_fatih 6 hafta beş günlük hamileyim ama çok sarı akıntım ve ara ara vajina da kaşıntı oluyor idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi ve bebeğe zarar verir mi? Doktorunuzun tavsiye ettiği probiyotik veya ilaç var mı? Daha önce böyle birşey yaşayan oldu mu?
rumeysakaraduman ayse_fatih muhtemelen enfeksiyon var doktora gidip idrar örneği vermeniz lazim cok artarsa zarari oluyor o kadar artmamistir sizinki
gupse07 ayse_fatih idrar yolu enfeksiyonu ve mantar bebege zarar verir size de zarar verir kadin dogum doktorunuz gerekli tetkikleri yaptiktan sonra uygun ilaci verir ve gece. Benim gibi bazi insanlarin enfeksiyona yatkin oluyor neredeyse her ay mantar ve idrar yolu enfeksiyonu icin ilqc kullaniyorum benimki cok inatci. Aksatmadan doktorunuzla gorusun
ayse_fatih gupse07 çok teşekkür ederim ilk fırsatta doktoruma görüneceğim ilçede oturuyorum doktorum ilde yollar kapalı bi türlü gidemedim ondan dolayı strese girdim bi zararı olur mu diye ilk gebeliğim endişeliyim🥲
gupse07 ayse_fatih ilk gebelikte cogunlukla zararinolmadigini soyluyor doktorlar ama yine de soylemekte gerekli testleri yaptirmakta fayda var. İnsallah biran once yollar acilir testler yapilir ve ginlunuz ferahlar saglikla alin kucaginiza
ayse_fatih rumeysakaraduman umarım bi sorun olmaz evet ilacın yasak olduğunu biliyorum asla doktor tavsiyesi olmadan kullanmam teşekkür ederim tekrardan…