iremmmakkoc Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim iğne ucu kadar kahverengi akıntı geliyor peçeteyle sildiğimde yok ama peçete biraz durduğunda küçücük leke var neden sizce korkuyorum
sunbloom123 iremmmakkoc kahverengi lekelenmeden korkma diyordu doktorum bana gelip gittiyse sorun yoktur inşallah diye düşünüyorum ama kırmızıya dönüyorsa artıyorsa ağrıda eşlik ediyosa doktora gitmelisin
sunbloom123 iremmmakkoc inşallah mühim birşey değildir kahverengi lekelenme için eski kan deniliyor genelde şimdide rahmin genişlediği için ve doğumunada az kalmış ondan dolayı orada bir esneme yumuşama tarzı birşey olmuştur belki yinede sorabiliyorsan doktoruna sor gidebiliyorsan git için daha rahat eder