zehragzll Merhaba annişler 32+3 de doktor kontrolüne gittim bebeğin suyunu biraz fazla buldu sınırda dedi normalde derinliği 8cm olması lazımmış 7.41 çıktı bu durumu yaşayan var mı aranızda
mucizemizibekliyoruzz zehragzll benim 33. Haftada 160 çıktı bebeğin suyu. Chatgpt ye soruyorum 16 cm oluyor diyor. Doktorda biraz fazla ama bu iyi demişti. Kafam karıştı şimdi