Ben ilk kızımı 39 da normal dogum yaptım ikimciside 38+5 de sezeryan suan 3. Erkek bebek doktor 39. Haftaya kadar bekleriz gelmezse yatıs yaparız dedı (normal dogum yaomak istiyorum) inşallah kendılıgınden sağlıkla gelir cocuklarımdan ayrı hastane odasında kalmak isstemiyorum sunı sancıyla inşallah kolaylıkla gelir