busra-ayaz61 Haftamdayım 2 haftadır aşırı geceleri uyanıyorum 10 dk da bir ve sürekli psikolojim bozuldu artık panik atagım tutuyordu uyku alamıyorum diye az kalsın. Sürekli uyanıyorum ve aşırı uykumu almısım gibi tekrar dalmam uzun sürüyor canım epey sıkıldı halim malim mahvoldum perişanım. Sizde de mi böyle ? Doğurunca geçecekmmi?
Busybus 38+0 Ben de 2 haftadır ayni durumdayım. Eşim uyuyor ona da ayri sinir oluyorum 🤣 Millet de diyor ki işte gebeliğin son zamanları bol bol uyu … bebek gelince uyuyamazsın. E Ben şimdiden uyuyamıyorum ki