Bububu bana agumentin verdi ama öksürük şuruvunu vermiyo o yüzden günde 3 saat falan uyuyabiliyorum öksürük ataklarından🥹 , tereyağ pekmez kaynatıp 2 kaşık içiyorum ikincide de karabiber bak biraz beni yatıştırıyo en azından. Hapşırma yoğunluktaysa alerjik de olabilir belki alerji ilacı verebilir o burun akıntısı ve hapşırmaya iyi geliyo bikaç ay önce de onu kullandım 🥹 Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin Rabbim sağlıkla evladını kucağına almayı nasip etsin 💕💕