Ferise34 tam 3 ay sonra hamile kaldım doktorda 3 ay demişti. ilk 3-4 hafta falan hiç ilişki olmadı rahim toparlansın diye,, (sonrasındaki ilişkilerde korunduk) ve benim kürtajdan 40-42 gün içinde de adetim geldi.. 2. addetten sonra korunmadık. ve o ilişkiden sonra hamile kaldım çok şükür.. bi de ben kürtajımdan sonra sağlıklı beslenmeye dikkat ettim hazır gıdalar çok yememeye çalıştım asitli içecek hiç içmedim, yaz ayında kürtaj oldum ama ayağıma hep çorap giydim kürtaj sonrası rahimim hızlı toparlansın diye.. bunlara falan dikkat etmiştim. bi de folik asit kullanmak hiç aklıma gelmedi ama şimdiki aklım olsaydı bebek düşünmeden önce içmeye başlardım. (genelde birden fazla düşük yaşayanlara aktif folat öneriyor doktorlar) ben hamile olduğumu öğrendikten sonra aktif folik asit içmeye bşladım 12 den sonrada bıraktım. şimdi vitaminlerle devam ediyorum.