Papatya-18 27 haftalik hamileyim simdi tansiyonum 8/6 olmuş böyle bi baygınlık hissi var sanki üzerim de ne yapabilirim?
bsrbrkysr184_ Papatya-18 yoğurt yoksa suyla tuzu karıştırabilirsin hatta bişey yapmasan bile soluna yat dinlen gebelikte tansiyonun yüksek olmasındansa düşük olması tercih ediliyor 😊
rumeysa_d tuzlu ne yiyebilirsen ye, salatalığı da tuzlayıp yiyebilirsin bir de imkanın varsa bol bol dinlen ayaklarının altına yastık/minder vs koy, bol da su tüket susuzluk da tansiyonu etkileyip halsizlik yapıyor, geçmiş olsun 🌸