Smyyglgn54 34 haftalık hamileyim☺bugün sağlık ocağında sonn tahlillerimizi yaptırdık Hastanede kontrolümüzüde olduuuk😍kısçem 2.800 gr olmuş. Doktorumuz gelişim olarak biraz önden gidiyo dedi ama sorun yok çok şükür😌🙏🙏 9 Nisana günümüz aldık☺🙏sezaryen olacağım.Artık şafak sayma vakti geldi sanırım. Hepimiz yavrularımıza sağlıcakla kavuşalım inşaAllah😌❣🙏🙏 Sakaryadan selamlar☺✋✋