gunespera 11-12 haftalıkken kontroller de kız denilen bebişimin bugün erkek olduğunu öğrendikkkk ve biz şoktayız 🤭
Mrsz gunespera 11-12 hafta çok erken zaten.O haftalarda doktor bana bir kız bir erkek diyordu. 13. Haftada ancak netleşti.
esinaltintas gunespera o haftalar tam yanılma haftaları oğlumda anladık😂 12 haftalıkken %80 kız dedi 17 haftalıkta erkek olduğunu öğrendik
nursenasu27 gunespera çok normal yanılma payı yüksek olan haftalar bunlar zaten ben 30. Hafta da netlik öğrendim kız biliyordum erkekmiş meğersem
Zeynepefem gunespera o haftalarda soylemek hiç mantikli degil bence yanilma orani yuksek oluyor. Bana 13 de bile doktor bu haftada yanilma payi var soyleyemem demişti. 14 te netleşti
seymasarsoy nursenasu27 30. Haftada değişme ihtimali oluyor mu gerçekten ya detaylı ultrasonda öğrendim ben cinsiyeti kız dendi alışverişde yaptım biraz şuan 23 haftadayım çok mu erken davrandım 😬
Zeynepefem nursenasu27 ayy ciddi misin🫢 detayliya girmedin mj bacak arasi net gozukmuyor muydu simdiye kadar ? O haftaya kadar yanilmalari gercekten cok sasirtici
bsrbrkysr184_ nursenasu27 ya bak bu beni şüphelendirir ben çok erkekmiş gibi hissediyorum ama kız 29 haftalığım 😅
gunespera bsrbrkysr184_ şuan 15+1 dün erkek olduğunu öğrendik hala şaşkınım birazda alışveriş yapmıştık yüzde 70-80 kız dediği için 🤭
bsrbrkysr184_ gunespera erken almışsın kız 😆 sen gene de bekle biraz daha 20 den sonra daha net olur 😅
yldrrmn Bende kararsızım 12+2 Dr erkek dedi ama kesin yada yüzdelik söylemeden erkek dedi değişir mi diye emin olamadım 😄
Semilk05 gunespera bana da 11 de kız dedi 12 de ya öle hemen şey yapmayalım kız gibi yine de bi ay sonra bakalım dedi bende ağzım boş biraz herkese kız dedim 😂 buradaki tahmin yapanların hepsi de erkek diyor bakalım nolcak merak ediyorım
semiii gunespera banada 16.haftada kız dediler, detaylıyı bekliyorum çarşamba günü herşey belli olacak 😊