maviportakal_ sinemm22 şampuan sebamed kullanıyorum ben 4 ay oldu memnunum detarjan olarak siveno kesinlikle bir de chicconun sprey leke çıkartıcı var muhteşem afedersin kaka lekesi zor çıkıyor lekenin üzerine sıkıp makineye atıyorum eser kalmıyor