nursenasu27 akpinareda bebek deterjanı aldım canım etiketteki yıkama talimatına göre yıkadım açıkçası yani 30 derece de 800 devir de çekme vs de olmadı yüksek derecelere atmak da öyle mantıklı değil çekme durumu olur boşa gider kıyafet
Gks_01 akpinareda kardeşiminkileri bebek granül granül sabunu almıştık onunla 1 1.5 saatlik programda yıkamıştık 30 derece 800 devir bi sıkıntı çekme vs de olmadı kendim de böyle yapmayı düşünüyorum
bilgedenizokaribal akpinareda temiz içerikli bebek deterjanı ile yıkanmalı. Yıkadıktan sonra yine de deterjan kalıntısı kalmaması için ilave durulanmalı. 30 derecede yıkanmalı ve kurutma makinesine atılmamalı