gunespera genelde öyle oluyor canım ben de özel hastaneye gitmiştim 10 haftalıkken gitti çocuğun ensesini ölçtü 2,5 çıktı takip gerektiriyor dedi sonra ben sorunmu var diyince aslında bu haftada ölçülmüyor dedi boşuna aklıma bişey soktu o günden beri 12. Haftaya gelene kadar her gün özel hastaneden 2 li tarama için mesaj attılar gitmedim .devlette 12. Haftada ikili taramada 1,5 çıktı bütün sonuçlarım çıkınca da dediğim gibi sorun yoktu tamamen bazı hastanelerin anlaşması var çok okudum burda da