Ben iki kutu bitirdim tahmini 8 9 haftalıkken 1 kez lekelenme geldi bir daha gelmedi acildeki doktor vermişti kendi doktorum da kanama gözükmüyor rahminde dedi ama kullan bakalım yine de dedi ama hiç plesenta durumunu söylemedi ben 1 hafta önce falan bıraktım ama bana bırak falan da demedi biraz endişeliyim ablam hemşire ona sordum onun da başından geçtiği için kanama yok bir daha gelmediyse bişey olmaz ondan dedi o da iyi midir çok merak ediyorum haftaya çarşamba gidicem kontrole