peloo Kızlar 14 Mart Perşembe Tıp Bayramı doktorlarınıza hediye alıcak mısınız? Alıcak olanlar fikir paylaşabilir mi 🙏🏻
Aycann12 Dimple23 vala al bendende okadar her gittiğimde 100 tl ödüyorum. Zaten çok borcumuz var Allah yardım etsin