eymennsmom Kızlarr 7+1 de gittim kese 6+6 çıktı. Doktor sadece kese boyutunu ölçtü sizce burda bebek yolk sac var mı?? Varsa neden ölçüm yapmadı hiç boş gebelik de olabilir haftaya gel dedi
Gks_01 eymennsmom her bebeğin gelişimi aynı olmuyor ama kese içinde birşeyler var yolk sac olabilir haftaya gittiğinizde bebek görünür diye düşünüyorum başlarda kese ölçülüyor
yorgunamaumutlu İçerisinde parlayan şeyler yolk saç değil mi kap atışı duyulmadan önce o şekilde görünüyor normalde bebeği oluşturan yolk sac
eymennsmom yorgunamaumutlu ı yorgunamaumutlu bilmiyorum gerçekten ama doktor yolk sac bebek var yok demedi o yüzden kafam çok karıştı
eymennsmom Innerglow evet haftaya yeniden başka bir doktora aldım neden öyle dedi anlamdım boş gebelik olabilir dedi :(
eymennsmom Gks_01 teşekkür ederim, normalde yolk sac crl ölçüsü falan yazılmış hep bu haftalarda o o yüzden biraz tedirgin oldum
Innerglow eymennsmom boş gebelik olanlar da kese bu kadar büyür mü bilemem ama var gözüküyor sıkma canını sen ferah tut güzel dualar et kavuşucaksın allahım izniyle
nursenasu27 eymennsmom imkanın var ise bi araştır mutlaka uygun fiyatlı özel bi hastane vardır hiç yoktan bunun için bi kerelik git canım benim sağlıklı gebeliğime kürtaj demişlerdi 6 haftalıkken kese boş diye bi kereliğine özele gitmiştim sonra şehir hastanesine devam ettim
Gks_01 eymennsmom ben ilk gittiğimde sadece kese görmüştüm o da minnacıktı 1 hafta sonra da bebek görüldü kalp atışı yeni oluşuyordu azıcık dinledik cihazla da alakalı olabilir ama keseniz boş görünmüyor
eymennsmom nursenasu27 normalde kalp atışını duyup özelden devam etmeyi düşünüyordum ama yine duyamazsam gidicem inşallah