sedaaaaaaaaaaaaaa881_ bence jilet sürmeyin ben acil durumlarda kullandığımda direk kaşıntı yapıyor . Tekrar doktora gidin , nemli bırakmayın , bol su için , elinizi sürüp yaymayın . Uyuz ya da mantardansa Doktor kullanabileceğiniz krem verir aksi halde rahatlayamazsınız .