Canan3363 bende 30 haftalık hamileyim bu hafta sonu hazırlayacağım hastane çantamı, kıyafetleri , zıbınları vs 2 şer yedekli koymayı düşünüyorum bebişler için, birer tane battaniye, eldiven çorap vs herşey olan hastane çıkışı aldım yine 5 li ayrı takımlar aldım, kendim içinde yedekli düğmeli pijama takımı aldım, yine hastane için terlik, bebek bezi, alt açma örtüsü, süt sağma makinesi ve göğüs ucu kremi koyacağım sezeryanda sütün geç gelme ihtimali var ikiz olacağı için sütüm yetersiz de gelebilir bu sebeple ebeyle konuşup hangi mamayı önerirlerse mama alacağım sarılık olmamaları için başta şırınga ile bir kaç gün mama vermeyi düşünüyorum, kahve vs ona takılmıyorum hastanenin kantininde herşey oluyor oradan eşim alır zaten ki ilk sezeryanımda kullanmadım hiç baş ağrım falanda olmamıştı belkide yine gerek duymayabilirim, biberon ve emzik düşünmüyorum, uzmanlar emziğin en az 40 günlük olduktan sonra verilmesi gerektiğini söylüyorlar, biberon kullanımında da meme reddi çok sık karşılaşılan bir sorun o yüzden başta şırınga ile mama vermeyi düşünmüyorum biraz karışık oldu ama şu an aklıma bunlar geldi :)