dilan1312 caglagizem ben de 32 haftalık halimle bu hafta oraya sevinç hanıma gitmeye başladım melih bey 85 bin diğer tüm doktorlar için 50 bin tl fiyat verdiler
arzutmz Doktordan doktora değişiyor. 16 ocakta sezaryanım var. Zamdan etkilenmemek için Aralık sonu ödeme yaptık. Melih Bestel’in ücreti diğerlerinden fazlaymış. 50 Bin ödedik zamsız hali. Diğer doktorlar hakkında bilgim yok
caglagizem arzutmz çok teşekkür ederim benim doktorum Bedia hanımdı oda klinik açmış Elif hanıma gitmeyi düşünüyorum ama bilemedim
zelfi caglagizem bende bedia hanıma gidiyordum hastaneden ayrıldı ama klinik henüz açamamış elif hanım nasıl acaba Süreyya hanıma gittim memnun kalmadım hiç Elif hanım aklımda şimfi