Kızlar sizce hangisi daha hoş duruyor
233Melisa123 ben düz seviyorum
233Melisa123 düz daha güzel
233Melisa123 bir düz bir zikzak sıralamasını seviyorum ben
233Melisa123 normalde düz ama düz zikzak düz şeklinde alırsan çok güzel oluyr
233Melisa123 benim bir düz bir zikzak şeklinde canım severek kullanıyorum
233Melisa123 ikisi bir arada en güzeli bence🤭