kuzeyinannesi09 Normalde hareketlerini kuvvetli hissederim ama bugün bütün gün boyunca 1 kere hissettim normal mi?
mommyyysd kuzeyinannesi09 bende de aynı şekilde normalde çok daha hareketli 2 3 gündür çok nadir hareket ediyor ? Bu arada benim belim çok ağrıyor sağa sola yatarken de sırt üstü yatıyor oluyorum gece uyandığımda istemsizce siz de yatıyormusunuz sorun olurmu ki
MommyToBee_ kuzeyinannesi09 ben de özellikle bunu arıyordum. 26 dayım hareketleri bi durgunlaştı. Normal demek ki
mavikelebek54 Bende 25 haftadayım gündüzleri hareketi halindeyken akşamları çok sakin oluyor insan stres yapıyor