@duyqq ben de adet gecikti diye gittim (20 gün gecikti) evlendikten sonra düzensiz oldu şikayetiyle . Aynı anda kan da verdim korunmuyoruz cunku . Negatif cıktı ve hormonlarıma bakıldı. Bi sıkıntı yoktu demir dişüktü sadece onun icin de ilac yazdı bakalm inşalllah bu ay guzel haberi alırızz😍