Glr_grz şu ara sürekli dönüyorlar 😅 en başından beri aşağıda hissediyorum ve hep darbeleri alttan alıyorum 31+3 üm plasentam aşağıdaydı en son 3 hafta önce gittiğimde ne oldu ne bitti bir fikrim yok hiç makat geliş dememişlerdi bana bence kendince oynuyordur içerde endişe etme artık sığamadıkları için yavaş yavaş rahatsız ediyor hareketleri ve genel olarak tüm karnımda hissediyorum sadece altta değil vücudunu dinleyip anormal bir durum varsa doktoruna danışmalısın bence herkesin vücut yapısı bir değil ve acı eşiği farklı en doğru cevabı doktorun sana verir burda hepimiz ancak kendi hislerimiz ve yaşadıklarımız kadarıyla sana bilgi verebiliriz ❤️