orkidemm_ Seyma190623 yani baya baktı kemiğe kadar hissettim düşün anlattı hep riske atmak doğru değil
aframoms13 orkidemm_ benim düzenli sancım cıktıgı için 36+5 te çatı muayenesi yaptılar aksamına nişanım geldi sabah suyum geldi doğum yaptım 😂
oguzkaann orkidemm_ stres yapma bende 38. Haftamda yaptılar çatı muayenesi 39. Haftada doğum başladı onunla alakası olsa 1 hafta bile sürmezdi bide ben çok kasmıştım iyice zorlaştırdıö ama rahat olursan herşey daha kolay ilerliyor
aframoms13 orkidemm_ benimde yoktu rutin nst de çıktı düzenli sancın var hafif ama yine de bakalım dediler öyle oldu
Semilk05 orkidemm_ 38 de kontrole gittim uzanınca kasılmam olmuş karnımda doktor kasılıyorsun alttan bi bakalım dedi 1 cm açılma var dedi eve gidince biraz kanama oldu geçti 39+3 de doğum oldu