Meryem-63 Gebeliğinizde ne zaman d vitamini ve demir takviyesine başladınız hanımlar 10 haftalık hamileyim henüz başlamadım doktorum vitaminleri içeren folikasitli omega 3 verdi o kadar
burcuo Meryem-63 Ben normalde de d vit kullanıyordum, kesme devam et dedi bana. Demir henüz başlamadık, 13.haftadayım ama omega 3, d vit, folik asit ayrı ayrı alıyorum. Multi olan versiyonları vermedi.
vldnatsvn Meryem-63 12 den sonra başladık folik asiti bıraktık Değerlerime baktılar ve takviye ye başladık demir d ve multivitamin
ikincibahar_08 Meryem-63 12. Haftaya kadar folik asit sonra ocean mummy ocean d3k2 oreferon kullanmaya başladım 12. Haftadan sonra başlıyor
Mapiamapia Meryem-63 testleri yapıp eksiklik görürse veriyorlar kan vermeniz lazım değerler normal ise vermiyor zaten haftaya göre degil
bsrelif Arkadaşlar D vitamini eksikliğinde alınması gereken bir takviyedir. Fazlası size de bebeğe de zarar verir araştırın isterseniz. D vitamini ve Demir eksikliği var mı kanınızda çıktı mı her şeyin fazlası zarar
mommygirlboy Benim b12 im düşük D vitaminim de düşük 10 larda sadece folik asit kullanıyorum yiyeceklerden faydalanıyorsam bilemiyorum tahlilime doğru düzgün bakmadıkları için ben demeden yazmıyorlar d için damla verdi arada kullanıyorum şuan 8 haftalığız doktor kafama yatmadı değiştircem inşallah o güzel ilerler 4. Doktorum olcak özele geçeceğim devlettekiler çok ilgilenmiyor
sehertanyeri Meryem-63 12. Haftaya kadar folik asit kullandım sonra d ve demir başladık şuan 18. Haftam hala devam ediyorm
bilgedenizokaribal Meryem-63 ben ilk 12 hafta multivitamin içeren folat formunda folik asit kullandım. 12. Haftadan sonra omega3 içeren folik asit, demir ve D vitaminine başlattı doktorum. Üçünü de doğuma kadar, hatta doğumdan sonra bir süre de kullanacağımı söyledi.
Gks_01 Meryem-63 tüp bebek olduğu için d vitamini ve vitamin içeren imom omegayı başından beri kullanıyorum. 14. Haftada da demir başladı mide bulantım var diye normalde 12 de başlayacaktı
gaye17 Gks_01 imom omega bende kullanıyorum 3 aydan sonra önerdi doktorum ama çok midemi bulandırıyor midem hassas normaldede ağzıma balık tadı geliyor iğreniyorum ya
Gks_01 gaye17 evet bende de hâlâ yapıyor maalesef o yüzden gece yatmadan yutmayı çözüm olarak buldum hiç yutmamaktan iyidir 😅
gaye17 Gks_01 valla ben 3 ay folik kullandım aralaıksız ama omega çok zorluyor balık kusucam gibiyim 😅😅 1 aydır haftada 1 2 içiyorum hapı doktorum haberi yok gece yatarken etkilemiyor mu wc kalktıgında falan
Gks_01 gaye17 gündüz yutunca bi boğazıma çıkıyor midemi yakıyor yatmadan önce bol su içip uyumaya çalışıyorum zorlarsa muz yiyorum başından beri bu ilacı kullanıyorum 😅
rege0119 Meryem-63 D vitamini eksikliği var diye en başından beri kullanıyorum . Demir ilacı da kan tahlilinde gayet iyiydi değerim ama gebelikte düşüş olabiliyor . Bebek kendi plesantasınj anne kanından alıp oluşturuyormuş . O yüzden düşüş olabiliyormus . Geçen hafta test yaptırdım gerçekten kan değerim 13 ten 11 de düşmüş . İlacı düzenli kullanmıyorum ama yine de kullanmama rağmen düşmüştü . Bence doktorunuza danışın kullanmaya başlayın
gaye17 Gks_01 sen çok sabırlıymışsın ben 1 ay bile dayanamadım içmeye düşün çok balık kokuyor gece denicem bende bakalım insallah alışırım 😅