seydanurdemir Yanmayı hatırlamıyorum açıkçası, ama tatlı tatlı bir kaşıntı genellikle uyuzla birlikte görülür. Doyamazsınız o kaşımalara gibi. Alerji hapı verdiler bize de önce, azıcık hafifler gibi oldu ama geçmemişti. Vücudunuzu takip edin, özellikle ayak parmak aralarında ya da başka yerde uyuzun tünel gibi belirli bir izi oluyor. İnternetten bakarsınız, çok bariz bir iz. Bir tane dahi görseniz o uyuz. Oğlumda ve bende o iz hiç yoktu ama eşimde 1 tane gördü doktor. Uzun uzun inceleyip bulmuştu. Sonra hepimizi tedaviye aldı. Ama üçümüzün de ortak bacakların üst kısmı bolca kaşınıyordu.