burcuo posy Ben kullanıyorum şu an. Nemlendirmesi güzel. İlk gebeliğimde çok kilo almıştım, bir sürü şey de sürsem çatladı. Lierac kullanmıştım o zaman. Şu an cilt kuruluğu olmasın diye sürüyorum.