Ferzaf merhaba bende serklajlıydım, doğum yapalı 5 ay oluyor. Dikiş 37.haftada alınıyor ben 36+5 te kontrole gttm ve dikişlerim alınacaktı o gün zaten önce ultrasonda bebek kontrolü yapıldı ardından yanında duran çatalda anestezigibi ya da uyuşturma VS gibi bir şey yapılmıyor zaten 2-3 dk bir işlem hemen alınıyor dikişler benim spekulum takılırken acı oldu sadece ip ordan alınırken hissetmedim hiç. Normal doğum yaptım dikiş alınır alınmaz 4cm açıklığım oldu zaten serklaj olma nedenim hem açıklık hemde kısalıktı, bebeğinde suyu azalmış diye dikişim alındığı gün doğumhaneye gittim orda 10 cm olunca da normal doğumla kendi sancılarımla bebeğim dünyaya geldi 🥰🙏🏻🐣