blue_berry Mhrsden aile hekimine randevu almak için girdiğimde vatandaşa ait aile hekimi bulunamamıştır diyor ama e nabızda aile hekimimi görebiliyorum bi sorun yok, bu durumu yaşayan var mı aranızda