42havvanur anneadayii__ ben kullandim cok memnun kaldım halada kizim kullaniyorum. Nasip olursa bebegim dogunca onada kullancam
Elovee anneadayii__ ben ilk zamanlar sleepy kullandim memnundum ama kalibi cok ufak diger bezlere göre hele birde tontikse bebis hic rahat edemez ve hep taşma yapar. Molfixe gectim o bizim icin ideal oldu kalibi cok geniş ve ince