Hkbra bende de var , doktor bizi korkuttu bizde çok iyi bir profesöre gittik detaylı da daha net gördü , bant şeklinde olmadığını yaprak gibi olduğunu gösterdi anlattı bir sorun oluşutmaz dedi , bant şeklinde olsa da çok riski oluşturacak bir şey değilmiş , şuan 35. Haftadayım bantım da benimle 😂 hiç bir sorun yok