1kediannesi1 Kızlar 31 haftalığım bebek bugün her hareket ettiğinde canım yandı resmen makat gelişli demişti en son doktor bugün 4.500 adım attım ama nasıl attım yani yürümek eziyet gibi oldu normal mi sizde de böyle olan var mı
Zeyno321 1kediannesi1 cok guzel yürümüşsünüz valla ben düscek gjbi oluyorum biraz yürüsem ama bu gidişle tamamen ağırlaşcam yatıp durmaktan bu arada yürüyüş bebeğin kanala girmesine etkili mi acaba benimde 33+3 bugun doktorum makat geliş olduğunu soyledi
Bradfordsneff bana da oluyor bu şekilde kendimi zorlamak yerine uzanıyorum ben de 33 haftalık hamileyim
1kediannesi1 Bradfordsneff aynen dinlenince geçiyor yürümek istiyorum aslında ama bu sefer böyle olunca yürümekte zor ve sanki yanlış gibi geliyor
1kediannesi1 Zeyno321 ben etkili diye biliyorum doktor bana her seferinde yürü hareket halinde ol devamlı doğumun kolay olsun diyip duruyor ama ben yürümeyi işkence olarak görüyorum resmen 😅
1kediannesi1 Zeyno321 bebeğim yan duruyordu son gittiğimde makat gelişli dedi seni zorlar böyle dedi hareket etmek o yüzden zor oluyormuş zaten devamlı tuvaletteyim vuruyor alta
Zeyno321 1kediannesi1 banada eziyet gibi ya ama farkındayım yatıp durdugum icin boyle oluyo hareket etmem lazım biraz yürüyüş yapsam iyi olcak o zaman
izelaren Haftadayım . 31 de döndü benim ki bir kaç gün bir noktaya her vurduğunda acıttı dönerkende acıttı sanırım çünkü bir kere oldu hiç öyle anlık acı girmemişti. Ben bugün 6 bin adım attım ama hepsi birden değildi. Zorlandığımız yerde bırakın bence zorlamaya gerek yok ama hareketsiz de olmayın
1kediannesi1 izelaren doğru bencede gün içine yaymak lazım hareketsizlikte kötü, dinlenince geçiyor zaten. süreci hayırlısıyla bi tamamlasaydık iyiydi,
cansuvet Gerçekten acıdan bayılacak gibi oluyorum benim bir de kasılmam da çok. Hepimize sabır diliyorum …..