ezgi2125
28-30 temmuzda da testim çok silik çıktı, 1 Ağustos kan verdim çıkmadı enfeksiyondandir denildi. 10-12 Ağustos adet olmam gerekiyordu dongume göre ama 15 temmuz son adetimi olduğum için 15 Ağustos’ a kadar bekledim olmayınca ertesi gün test aldım 2. Dk da belirginlesti akşamına zaten kan verdim bu sefer kana da geçmişti. Geç döllenme de olabilir. O yüzden bebek bir kaç gün geriden geliyor