beyazaydinturk
Ne güzel bende ilk gebeliği tüp bebekti 8.5 haftalıkken kalbi durdu.
Kasım ayında tekrar çift embriyo transfer oldum hiç biri tutmadı çok üzüldüm ağladım aralık ayında kendiliğinden hamile kaldım nasip böyle bişey sağlıklı olsunlarda önemli olan o 🙌🏼