kbrklc16 be yaşıyorum bu durumu geçmiş olsun bu bebek ve sizin için çok önemli bir konu bende 1 aydır i sulin kullanıyorum 35 haftaligim sanırım aynı haftada çıkmış şekerimiz. Bebekte gelisme geriliği veya kilolu bebek durumu yada su fazlalığı gibi etkileri oluyormus. Ben diyetisyen ile çözemedim kilo almaktan ziyade şeker dusmuyordu diyetle. Oyuzden endokrolonoji bölümüne gittim o insulin verdi sekerimi sık sık ölçüp kontrol altındayım aclik 90 95 gibi 1 saat sonrası tokluk 140 in altında olması gerekiyormuş bilginiz olsun