meryemkoc_ Geçmiş olsun, onlar risksiz diye biliyorum. Hibisküs, adaçayı falan içmeyin. Ihlamur zararsız. Kekik çayı öksürük kesmeye çok etkili ama hamilelikte sanırım riskli. Ben bir kez içmiştim, doktor bir şey olmaz dedi. Öksürmekten içim çıkacaktı çünkü. Malum ilaç da alamıyoruz.