Kızlar ben pazartesiye kadar doğurmam lazım. Doktor sunı sancı olmazsa sezeryan dedi. Bebek 4 kg olmuş ve suyu azalmış. Yeri kalmamış. Allah rızası için neler yapabilirim biri bana desin. Bugün 40 dk yürüyüş yaptım. Uykularım cok kötü. Habire uyanıyorum sinirlerim bozuk heryerim kaşınıyor. Dün gece korunmasız ilişkiye girdim. Hurma yiyorum. Ananas yiyorum. Her yolu deniyorum ne ağrım var ne sancım. Şunu yap kesin olur dediğiniz şeyler neler?