1Cns1 Az önce bir başka posta yazmıştım, aynısını size de paylaşayım 😊
Spinal anestezi aldım 3 kez, yatağı kaldırıp uyumak kesinlikle baş ağrısını kesiyor. İlkinde bilemedim, düz yattım sanırım, felaket baş ağrısı çektim ama doğumlarımda yatağım hafif dik konumdaydı, oturup kalkarken de kolaylık oldu ve baş ağrısı olmadı.
Depend külotlar ilk günler için çok iyi oldu.
Anestezi etkisini atmak için ilk 2 saat yeme içme yasağı sonrası amerikano, Türk kahvesi gibi sert kahveler ve bolca su çok işe yarıyor. Gaz devam ederse sakız çiğnemek de aynı şekilde.
Ayağa kalkarken önünüze bakmayın, karşıya bakın ki başınız dönmesin.
Kalkarken bacakları kendinize çekerek aşağı indirin daha kolay oluyor.
Kayısı hoşafı falan bağırsaklar için iyi oluyor.
Benim bağırsaklarım da sorunluydu, gaz çıkarmak ve tuvalete çıkmak zor oldu, magnezi kalsine diye sulandırarak kullanılan bir ilaç verdiler çok iyi geldi.
Sezaryen sonrası süt bazen geç gelebiliyor, ama saat takipli emzirmeyi deneyin. Rutin gibi algılasın vücut. Bol su içmek ve uyku sütü artırıyor. Diğer yiyecekler de genellikle şekerli şeyler ama özünde su içmeye teşvik ediyor.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Kolaylıkla geçsin doğumunuz 🙏🏻