Busrademiir özele gidiyorum ben de canım.doktor ilacı yazıyor siz eczaneden alıyorsunuz onlar da onu seruma katiyorlar.eczane sgk ödemiyor dedi bize ilk önce oyuzden 900 tl dendi mecbur alacaktık sonra karsiladi ve 3 kutu 80e ya da 90a düştü.normal acillerde takmıyorlar,benim hastanem evime uzak.evin yakinndaki devlet hastanesinin aciline gittim taksınlar diye takmadılar sonra kendi hastaneme gittim onlar taktı.yalniz serum olduğunu ısrarla soyleyin genelde iğne zannediyorlar ilaç kutusunu görünce.biraz kuvvetli bir ilacmis bazen alerjik durumlar ortaya çıkıyormuş o yüzden serumu ilk taktiklarinda başınızda bekliyorlar bi sıkıntı olmazsa devam ediyor.bende sıkıntı olmadı 2 hafta arayla aldım.doktirum da 2 hafta sonra tahlil istedi yükselip stabil kaldı mi diye,yarın alicam sonuçlarmi umarım yüksek kalmıştır.yoksa doğum sırasında kana ihtiyacım olucakmış