sedatakir07
4aylik bebeğime hipp organik combiotic kullanıyoruz.
Yaklaşık bir ay öncesine kadar sma comfort kullandık kullandığımız sürede kötü kokulu yeşil kaka yapiyordu. Bırakıp hippe geçtiğimizde düzeldi. Ve son çıkan haberlerden sonra bana sma güvenilir gelmiyor.
İlk oğluma da Bebelac Gold çok iyi geliyordu onada onu kullanmıştım.