Kızlar ben haziranın 15i gibi doğuracağım galiba hesaplamalar o yönde ama yaz bebeğine ne alınır bilmiyorum 6 7 tane tulum aldım 10 tane falan da zıbın var bir kaç da hastane çıkışı alırım diye düşünüyorum ince isimlilerden 0-3 ay aldım hep aldıklarımı da ama daha ne alabilirim kısa kollu falan mı alsam 3-6 ay