Superisibeyza Bence sağım makinesi, hatta biberon, emzik falan doğumdan sonra da alınsa olur. Mesela ben almıştım, ama evdeyim, bebeği hep emziriyorum, sağmaya ihtiyaç duymadım. 1-2 kez sağdım, o da olmasa da olurdu. Biberon sadece biriktirdiğim sütleri vermek için kullandım, kaşıkla da yapabilirdim. İkili almışım bir de, birini hiç kullanamadım. Sterilizasyon için makineye gerek yok bence, kaynatsanız da olur. Sonradan birine verebilecekseniz ya da satacaksanız belki, ama sınırlı süre kullanıyorsunuz zaten, sonrasında ne yapılacak? Emzik ne olur ne olmaz almak isteyebilirsiniz ama ilk ay özellikle kafa karışıklığı yapıp meme reddine sebep olabiliyor diye alma konusunda düşünülebilir.
Fiyatlar artıyor evet ama belki de ihtiyacınız hiç olmayacak ve boşa para vermiş olacaksınız. İhtiyaç doğrultusunda almak daha mantıklı geliyor bana. Kendi deneyimim bu yöndeydi 😊