Merhaba Kızlar , Beta Hgc Pazartesi günü 25 çıktı bugün (çarşamba) 115 çıktı . Geçen ay Kimyasal gebelik yaşadım. İnşallah sağlıklıdır bebişim . Sizce normal mi ? Bi arkadaşım çok iyi yükselmiş ikiz olabilir dedi . Dr haftaya perşembe gel dedi ben sabredemem perşembeye kadar 🥺