Canım ben 2017 de doğum yaptım . O zamanlar eşim korse aldı annemde korse yetersiz dedi korsenin üstünden küçük sofrabezi gibi bir bez getirdi sanki canım çıkacakmışcasına sıktı ve bağladı annem . Çok sıkıldığımda yarım saat kadar açtı dinlendirdi sonra tekrar sardı 5 gün kadar hem korse hem bez ile durdum sonra 20 gün kadar korse işe durdum . İyi ki saemış şuan karnım öyle zayıf öyle iyi ki hiç göbeğim yok . Ben tavsiye ederim .
Not: normal doğum yaptım.