hanega ben de ilk transferimi ikiz istemiştim özel hastane bizimde . Doktorum ilk tek koyacağım önceliğim sağlıklı tekil gebelik demişti çok şükür tuttu ama arkadaşımın eşinde sperm sorunu vardı onun da özeldi 2 tane koydular 1 i tuttu hastaneden hastaneye değişiyor ya da kendince kriterleri var sanırım