Ayse2407 Kızlar eşimle tartıştık çok ağladım hiç iyi değilim karnım belim çok ağrıyor normal mi bebek hareket ediyor ama çok korkuyorum lütfen bana yardımcı olur musunuz
Mrvaydn18 Ayse2407 ağrıması normal canım ama yine de kendini üzmemeye çalış çünkü bebeğin de strese girmesin.
esraesraklc Ayse2407 Üzme kendini ağlamakla bişolmaz bebeğe de yine de üzme bebeğini de kendine olur öyle şeyler
nilmur00 Ayse2407 ben de çok sulu gözüm ağrıyorum ara sıra sonra bebeğim de üzülüyor diye daha çok ağlıyorum. 😒😒