Merhabalar,
Eşim de ben de biraz klasikleşmiş ve Türkçe isimleri daha çok seviyoruz. Bir kızımız olmuştu, İnci adını seçmiştik, fakat nasip olmadı, melek oldu kuzucum🥹 Bu bebeğimizin de kız olacağını öğrendik. Aklımda birkaç isim var ama önerilerinizi de duymak isterim. 💐