fdn516_ benimde o haftalarda ıslanıyordu meğerse o haftalarda sızıntım olmuş ben sızıntı olarak anlamamıştım alıntı falan zannediyordum sonra 16. Haftada kontrole gittiğimde amniyon sıvısı bitmiş dediler ve hastaneye yatış verdiler o yüzden doktora gitmenizi öneririm çünkü sızıntı kesenin yırtılması gibi bi anda olmuyor ara ara oluyor