ebrudemirel00 3.gebeliğimde cinsiyet tahminim tuttu, diğer ikisinde tutturamamıştım. Ama halsizlik, sürekli uyku hali, iştahsızlık, ne yiyeceğini bilememek, ekşi ve limonlu şeyler yemek (özellikle roka salatası, mor lahana salatası gibi), tatlıyı canın hiç çekmemesi, cildin saçın kuruması, bağırsak gazı :/ gibi durumları yaşıyorum. Dün öğrendim, kızım olacakmış 🥹 2.gebeliğimde de yine halsizlik, uyku hali ve ekşi yeme isteğim vardı. O da kızdı. Oğlumda da sürekli tatlı canım çekti.