didemad Kızlar şehir hastanesine giden var mı aranızda hangi doktora takiplisiniz memnun musunuz daha hiç kontrole gitmedim 4 haftalığım önerilerinizi alayım
minigim25 didemad ben Zehra hocaya gidiyorum gayette memnunum sadece devlet hastanesinde özel kadar ayrıntılı bir inceleme yok ama ilgili bir doktor
Ceku256 didemad Taner hocayı duydum bende. Ben buharada doğum yaptım ama arkadşaım şehir hastanesinde Taner hocaya gidiyordu memnundu